Маркетинг. Учебно пособие

Автор: Елена Георгиева; Мария Кехайова-Стойчева

Коментари: 1

Издател Стено
Брой страници 316
Година на издаване 2010
Корици меки
Език български
Тегло 503 грама
Размери 29x20
ISBN 9789544496180
Баркод 9789544496180
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Маркетингът е една от основополагащите дисциплини за професионалистите в областта на управлението на организациите в условията на пазарно стопанство. На мениджърите са необходими знания относно състоянието и разработването на пазарите, да оценяват нуждите и потребителското поведение на клиентите, да позиционират продуктите на различните пазари, да разработват подходящи маркетингови стратегии и програми и пр. Пристъпвайки към изучаването на маркетинга като теория и практическа дейност, младите специалисти трябва да се запознаят първо с неговата същност, принципи, функции, основни понятия и действия. Настоящото учебно пособие по маркетинг е предназначено за дистанционна форма на обучение на студенти в магистърска образователна степен. Предвид ограничения хорариум на очните занятия, пособието включва презентация на лекционния материал и дава възможност за водене на допълнителни записки и бележки. В съдържанието са включени въпроси, задачи, тестове за самоподготовка и текущ контрол, основната и допълнителната литература по отделни теми, необходима за придобиване на пълни и задълбочени знания по маркетинг. Съдържанието на пособието включва теми от основния курс по маркетинг, който е включен като задължително изучавана дисциплини при приравняване на статуса на студентите от неикономическите направления на висшето бакалавърско образование, включени в магистърски програми в направление икономика. Пособието е разработено в съответствие с учебната програма по дисциплината „Маркетинг“, приета от Академичния съвет на Икономически университет – Варна. Тя отразява съвременните маркетингови концепции и практики, както и най-новите методики на обучение в магистърската образователна степен.

Ключови думи: Голямото четене

от Jane / дата: 08 ное 2010

Многа слаба книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg