Основи на маркетинга

Автор: Невяна Кръстева

Коментари: 0

Издател Авангард-Прима
Брой страници 304
Година на издаване 2009
Корици меки
Език български
Тегло 693 грама
Размери 20x14
ISBN 9789543235629
Баркод 9789543235629
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Доц. д-р по икономика Невяна Стефанова Кръстева е член на Американската маркетингова асоциация и на Европейския съвет по мениджмънт. Доцент е по маркетинг и международен бизнес в Софийския университет " Св. Климент Охридски" и в Нов български университет. Има издадени монографии, учебници и статии. Специализирала е в Русия, Австрия, Гърция, Дания, Япония, Израел, Унгария и Белгия.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]

Доц. Д-р по ик. Невяна Кръстева е члена Американската маркетингова асоциация и на Европейския съвет по мениджмънт. Доцент е по маркетинг и международен бизнес в СУ "Св. Климент Охридски" и в Нов български университет. Има издадени монографии, учебници и статии. Специализирала е в Русия, Австрия, Гърция, Дания, Япония, Израел и Унгария.