Поетичният роман на Н.Славов е невероятна метафорична гавра с комунизма .Няма в нашата литература подобна интерпретация...книгата е супер
Издател | Сиела |
Брой страници | 180 |
Година на издаване | 2010 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 202 грама |
Размери | 0x0 |
ISBN | 9789542807544 |
Баркод | 9789542807544 |
Категории | Романи и повести. Български, Българска проза, Съвременна българска литература, Българска художествена литература, Художествена литература, Книги |
Кога божествената искра превръща съществото в човек? Как малкото момче става мъж? Как отделният човек стига до най-старата мечта на човечеството – да полети? Гилгамеш, Одисей, Ланселот, Фауст са герои на човешката фантазия, които отговарят на тези въпроси. Фаустино е техният побратим от българския ХХ век. За неговото пътуване из абсурдния "Луна-парк" на социализма, из словесните и телесни изкушения на сирените, из магическия свят на един вълшебен стар град, из залеза на Запада и светлината на Ориента разказва този роман. Разказва за находчиви, весели, влюбени, смешни, мъдри и какви ли още не хора, които превръщат микрокосмоса на Фаустино в жив и жизнен символ на човешкото съзряване. Разказва с лекота, със страхотно чувство за хумор, с усет за сетивата, разказва наистина вълшебно.
Младен Влашки
Поетичният роман на Н.Славов е невероятна метафорична гавра с комунизма .Няма в нашата литература подобна интерпретация...книгата е супер
Прекрасна книга, увлекателна и поетична, не мисля че заслужава подобен спор.
Драги, пловдивчанино Петков, агресията е неуместна. Просто не се прави така, не е цивилизовано. Впрочем агресия е да пуснеш 11 индентични съобщения под две имена, което в никакъв случай не е предизвикано от компютърна недостатъчност. Изглежда имаш някаква фиксация върху това прословуто тоалетно кранче, което си е твой проблем. Но както и да е. Да живее Пловдив!
Очевидно точно това правите. Жалко.
Драги злобарчо, дръпни си тоалетното кранче! Не кисна като теб по цял ден тук, за да дебна кой какво пише! Съжалявам, че мнението ми се е повторило няколко пъти, заради моята компютърна несръчност , но това ли е най-същественото, уважаеми "специалист по услугите"!!
Пловдивчанино Петков, не правиш добра услуга нито на книгата, нито на автора.
Тази книга не може да се чете от хора, на които водата от тоалетното кранче единствено се плиска в сетивата им...Това е автор, който знае как думите в изреченията му не са предмети. Уникалното е, че жените и мъжете в романа не са герои, с кройка, взета някъде от световната литература - както, уви, правят повечето съвремнни бг автори. Ако ти се слуша пловдивски джаз, нямаш проблем, разгърни "Фаустино"...
Тази книга не може да се чете от хора, на които водата от тоалетното кранче единствено се плиска в сетивата им...Това е автор, който знае как думите в изреченията му не са предмети. Уникалното е, че жените и мъжете в романа не са герои, с кройка, взета някъде от световната литература - както, уви, правят повечето съвремнни бг автори. Ако ти се слуша пловдивски джаз, нямаш проблем, разгърни "Фаустино"...
Тази книга не може да се чете от хора, на които водата от тоалетното кранче единствено се плиска в сетивата им...Това е автор, който знае как думите в изреченията му не са предмети. Уникалното е, че жените и мъжете в романа не са герои, с кройка, взета някъде от световната литература - както, уви, правят повечето съвремнни бг автори. Ако ти се слуша пловдивски джаз, нямаш проблем, разгърни "Фаустино"...
Тази книга не може да се чете от хора, на които водата от тоалетното кранче единствено се плиска в сетивата им...Това е автор, който знае как думите в изреченията му не са предмети. Уникалното е, че жените и мъжете в романа не са герои, с кройка, взета някъде от световната литература - както, уви, правят повечето съвремнни бг автори. Ако ти се слуша пловдивски джаз, нямаш проблем, разгърни "Фаустино"...
Тази книга не може да се чете от хора, на които водата от тоалетното кранче единствено се плиска в сетивата им...Това е автор, който знае как думите в изреченията му не са предмети. Уникалното е, че жените и мъжете в романа не са герои, с кройка, взета някъде от световната литература - както, уви, правят повечето съвремнни бг автори. Ако ти се слуша пловдивски джаз, нямаш проблем, разгърни "Фаустино"...
Тази книга не може да се чете от хора, на които водата от тоалетното кранче единствено се плиска в сетивата им...Това е автор, който знае как думите в изреченията му не са предмети. Уникалното е, че жените и мъжете в романа не са герои, с кройка, взета някъде от световната литература - както, уви, правят повечето съвремнни бг автори. Ако ти се слуша пловдивски джаз, нямаш проблем, разгърни "Фаустино"...
Тази книга не може да се чете от хора, на които водата от тоалетното кранче единствено се плиска в сетивата им...Това е автор, който знае как думите в изреченията му не са предмети. Уникалното е, че жените и мъжете в романа не са герои, с кройка, взета някъде от световната литература - както, уви, правят повечето съвремнни бг автори. Ако ти се слуша пловдивски джаз, нямаш проблем, разгърни "Фаустино"...
Тази книга не може да се чете от хора, на които водата от тоалетното кранче единствено се плиска в сетивата им...Това е автор, който знае как думите в изреченията му не са предмети. Уникалното е, че жените и мъжете в романа не са герои, с кройка, взета някъде от световната литература - както, уви, правят повечето съвремнни бг автори. Ако ти се слуша пловдивски джаз, нямаш проблем, разгърни "Фаустино"...
Тази книга не може да се чете от хора, на които водата от тоалетното кранче единствено се плиска в сетивата им...Това е автор, който знае как думите в изреченията му не са предмети. Уникалното е, че жените и мъжете в романа не са герои, с кройка, взета някъде от световната литература - както, уви, правят повечето съвремнни бг автори. Ако ти се слуша пловдивски джаз, нямаш проблем, разгърни "Фаустино"...
Тази книга не може да се чете от хора, на които водата от тоалетното кранче единствено се плиска в сетивата им...Това е автор, който знае как думите в изреченията му не са предмети. Уникалното е, че жените и мъжете в романа не са герои, с кройка, взета някъде от световната литература - както, уви, правят повечето съвремнни бг автори. Ако ти се слуша пловдивски джаз, нямаш проблем, разгърни "Фаустино"...
Тази книга не може да се чете от хора, на които водата от тоалетното кранче единствено се плиска в сетивата им...Това е автор, който знае как думите в изреченията му не са предмети. Уникалното е, че жените и мъжете в романа не са герои, с кройка, взета някъде от световната литература - както, уви, правят повечето съвремнни бг автори. Ако ти се слуша пловдивски джаз, нямаш проблем, разгърни "Фаустино"...
Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]