Книгата е много вдъхновяваща и съдържа наистина добри идеи.
Издател | Четмо |
Брой страници | 288 |
Година на издаване | 2010 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 455 грама |
Размери | 0x0 |
ISBN | 9789548830072 |
Баркод | 9789548830072 |
Категории | Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги |
Една от най-успешните личности в историята на рекламния бизнес в САЩ, Дони Дойч предлага своеобразна пътна карта за осъществяване на американската мечта. Изявени и проспериращи предприемачи разкриват тайни, дават безценни съвети, споделят ноу-хау и виждания, почерпени от собствения опит. И тази практическа и вдъхновяваща пътна карта е приложима за всички, които се стремят да превърнат своята идея в ГОЛЯМАТА ИДЕЯ, независимо от възрастта и сферата на дейност – от тийнейджъри до пенсионери, от изобретатели до маркетингови специалисти, производители и търговци.
Книгата е много вдъхновяваща и съдържа наистина добри идеи.
Някой знае ли нещо за тази книга. Анотацията звучи убедително.
Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]