Голямата идея

Автор: Дони Дойч и Катерин Уитни
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 2

Издател Четмо
Брой страници 288
Година на издаване 2010
Корици меки
Език български
Тегло 455 грама
Размери 0x0
ISBN 9789548830072
Баркод 9789548830072
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Една от най-успешните личности в историята на рекламния бизнес в САЩ, Дони Дойч предлага своеобразна пътна карта за осъществяване на американската мечта. Изявени и проспериращи предприемачи разкриват тайни, дават безценни съвети, споделят ноу-хау и виждания, почерпени от собствения опит. И тази практическа и вдъхновяваща пътна карта е приложима за всички, които се стремят да превърнат своята идея в ГОЛЯМАТА ИДЕЯ, независимо от възрастта и сферата на дейност – от тийнейджъри до пенсионери, от изобретатели до маркетингови специалисти, производители и търговци.

от Бю / дата: 21 сеп 2018

Книгата е много вдъхновяваща и съдържа наистина добри идеи.

от Васа / дата: 27 апр 2010

Някой знае ли нещо за тази книга. Анотацията звучи убедително.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]

За него Доналд Тръмп твърди: “Дони Дойч умее да мисли мащабно и книгата му е чудесно ръководство за всеки, който иска да бъде успешен предприемач… Познавам Дони добре и мога да твърдя, че той е истински победител!” Материално изражение на това признание е фактът, че Тръмп разчита именно на Дони Дойч при оценяването на участниците в риалити шоуто “Стажантът” в случаите, когато изпитанията се отнасят до разработването и провеждането на рекламни кампании.

Специалист в областта на рекламата, Дойч успява за броени години да превърне малката семейна рекламна агенция “Дойч Инкорпорейтид” в проспериращ бизнес за милиони долари. На върха на успеха на своята агенция Дони я продава, за да потърси ново предизвикателство – този път в телевизията. Дойч е познат като водещ на изключително популярното ток-шоу “Голямата идея”, излъчвано от американския телевизионен канал Си Ен Би Си.