Маркетинг по време на RE:цесия

Автор: Невяна Кръстева

Коментари: 11

Издател Авангард-Прима
Брой страници 288
Година на издаване 2009
Корици меки
Език български
Тегло 381 грама
Размери 20x14
ISBN 9789543235551
Баркод 9789543235551
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Доц. д-р по икономика Невяна Кръстева е члена Американската маркетингова асоциация и на Европейския съвет по мениджмънт. Доцент е по маркетинг и международен бизнес в СУ "Св. Климент Охридски" и в Нов български университет. Има издадени монографии, учебници и статии. Специализирала е в Русия, Австрия, Гърция, Дания, Япония, Израел, Унгария и Белгия.

от Пепи / дата: 26 фев 2012

Чудна жена е професорката! Стряскащо пряма, а каква книга...Един ден ще започна да пиша приказки, ако трябва за маркетинг.

от Вероника Балтова / дата: 02 фев 2012

Другият петък съм на изпит. Започнах да чета за тест, а сега се усещам добра и красива! Нека вали сняг, аз си имам приказки!
Чудесна книга! Госпожата, която се е сетила да напише така ще запомня завинаги.

от Тъпо / дата: 15 авг 2011

Бива, гот.

от Иво / дата: 08 юли 2010

Най- добрият преподавател!

от Павел / дата: 23 юни 2010

Много ми хареса! Изкуство е да се пише така. Доц. Кръстева е невероятна. Ние сме студенти от курсовете "Управление на рекламна кампания" и "Творческият процес в рекламата" в НБУ. Ходехме на чекции с приятелите ни, които са свободни само заради доц.Кръстева. Невуроятен човек! Прави живота на студентите си смислен и щастлив. Да е жива и здрава!

от Alexander MacQuin / дата: 12 фев 2010

Пиша в памет на великия дизайнер. Тази книга ми напомни за него, въпреки че трябва да чета за изпит. Носи аридстократизма и красотата на традициите, странно и нетрадиционна е, крехка, но и величава и безкомпромисна.

от Lora / дата: 25 ное 2009

Суперска книга. Купих си я заради авторката, която ми преподава в момента. Очкавах да е скучно като всичко друго, което уча в момента. Заради доц. Кръстева ще запиша всеки друг неин курс, където и да е.

от книголюб / дата: 21 окт 2009

Книгата ме разтовари невероятно. Непременно я прочетете!

от Konstantin / дата: 15 окт 2009

Хубаво написана книга. Отнесе ме в детство и ми показа, че знам отговорите. Някои решения трябва да ги започваш откъм отговора и тогава да зададеш правилния въпрос. Така и с кризата или рецесията.

от Viva / дата: 30 сеп 2009

Нетрадиционен начин да се представят основни маркетингови понятия, развити в кризисни обстоятелства. Прочетох книгата с лекота и дори я разбрах. Чувството за хумор помага да не се вземаш на сериозно, но и да запомниш моделите. Одобрявам!

от Алекс / дата: 15 сеп 2009

Забавна и приятна! Наистина за сесия. Успех на колегите.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

Доц. Д-р по ик. Невяна Кръстева е члена Американската маркетингова асоциация и на Европейския съвет по мениджмънт. Доцент е по маркетинг и международен бизнес в СУ "Св. Климент Охридски" и в Нов български университет. Има издадени монографии, учебници и статии. Специализирала е в Русия, Австрия, Гърция, Дания, Япония, Израел и Унгария.