Защо великите лидери не приемат Да за отговор

Автор: Майкъл Роберто
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Класика и стил
Брой страници 288
Година на издаване 2009
Корици твърди
Език български
Тегло 509 грама
Размери 22x15
ISBN 9789543270576
Баркод 9789543270576
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Лидерите чуват „да" прекалено често. Те не чуват лошите новини, докато не стане твърде късно.
В тази книга се показва как да бъдат стимулирани несъгласието и дебата, за да се подобри процесът на вземане на решение; показва се как конфликтът да стане конструктивен. Разбира се, конфликтът сам по себе си не води до подобри решения и резултати. Лидерите трябва да култивират дебата и едновременно да изградят консенсус. Ангажираността трасира пътя към успешното изпълнение. Използвайки увлекателните примери от историята, в книгата авторът проучва:
• Как реалната организация взема реални решения
Как процесът на вземане на решение се разгръща в цялата организация - не само в кабинета на изпълнителния директор
• Петте мита за вземането на решение от изпълнителния директор Защо тези митове са толкова опасни и как да ги преодолеем
• Как да насърчаваме отворен дебат, който фактически изгражда дълготраен консенсус
Как да постигнем „различия в разискванията, единство в управлението "
• Как да приключим дебата, преодолявайки неспособността да се вземе решение
Как да избегнем „ парализата на анализа " и други капани
• Как да постигнем искрена воля за действие
Как да се справим с колебанието, което подкопава крайното решение.
„Защо великите лидери не приемат Да за отговор е насочена към един многогодишен и вреден „бурен", срещащ се сред лидерите - йес-мените във
всяка организация. (Ако смятате, че такива няма във вашата организация, то наистина се нуждаете от тази книга!) Лидерите на всички нива могат да използват съветите на Роберто, за да вземат по-добри решения и да подравняват своите екипи за постигане на по-добри резултати." - Кен Бланчард, съавтор на Едноминутен мениджър и Манията на клиентите

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]