Издател | Рой Комюникейшън |
Брой страници | 184 |
Година на издаване | 2009 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 246 грама |
Размери | 21x14 |
ISBN | 9549335135 |
Баркод | 9549335135 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
Принципите на ПР, съхранени и увековечени от българските пословици и поговорки
ПР е трик, машинация, манипулация или... име на нещо, което съществува, откакто свят светува, технология, която ни помага да общуваме по-ефективно, да се разбираме и дори да ни е трудно, да се опитаме да направим така, че и вълкът да е сит, и агнето да е цяло. Понякога точната поговорка или пословица казана на точното място може да обясни смисъла и на най-заплетените теории.
"ПРоговорки" е пътешествие в света на пословиците и поговорките от цял свят, които от векове съхраняват мъдростта и опита на много поколения и дава отговори на въпросите като:
• Какво е ПР
• Защо ни е нужен
• Защо думите са толкова важни и силни
• Защо общественото мнение е сила, с която трябва да се съобразяваме
• Защо имиджът и репутацията не са нещо, което може да почака до утре
ПР много прилича на огледалото на злата мащеха, което не може да ви излъже и ще ви каже истината – такава, каквато я виждат хората, за да можете вие да се промените и отново да се вгледате в огледалото.
д-р Десислава Бошнакова
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]