Издател | Нов български университет |
Брой страници | 184 |
Година на издаване | 2003 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 233 грама |
Размери | 21x14 |
ISBN | 9545351381 |
Баркод | 9545351381 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
Книгата по рекламна политика представя основната същност на рекламата в качеството й на елемент на комуникационния маркетинг, с основните методи, фирми и средства за осъществяване на рекламна дейност от съвременната фирма. В нея е отделено съществено място на каналите за реализация на рекламни дейности, на планирането и изпълнението на рекламната кампания, на анализа и на оценката на ефективността на рекламните мероприятия.
Ключови думи: Да събудим коледния дух, Промо -10%, Вдъхновение за пролет
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]