Рекламна политика

Автор: Лиляна Менчева
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Нов български университет
Брой страници 184
Година на издаване 2003
Корици меки
Език български
Тегло 233 грама
Размери 21x14
ISBN 9545351381
Баркод 9545351381
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Книгата по рекламна политика представя основната същност на рекламата в качеството й на елемент на комуникационния маркетинг, с основните методи, фирми и средства за осъществяване на рекламна дейност от съвременната фирма. В нея е отделено съществено място на каналите за реализация на рекламни дейности, на планирането и изпълнението на рекламната кампания, на анализа и на оценката на ефективността на рекламните мероприятия.

Ключови думи: Да събудим коледния дух, Промо -10%, Вдъхновение за пролет

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]