Университетът Тръмп: Маркетинг 101

Автор: Д-р Дон Секстън

Коментари: 1

Издател Locus
Брой страници 392
Година на издаване 2009
Корици меки
Език български
Тегло 487 грама
Размери 22x14
ISBN 9789547830905
Баркод 9789547830905
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Как да използвате най-мощните идеи в маркетинга, за да привлечете повече клиенти, след което и да ги задържите!

Книгата е стопроцентов учебник по маркетинг, обхващащ всички теми и аспекти както на традиционния, така и на модерния и нестандартния маркетинг. Тук ще видите как Доналд Тръмп изгражда маркетинговите си стратегии, какво е отношението и разбирането му за конкуренцията, значението на финансовата подготовка.

Книгата ви учи:
- как да създадете мощна маркетингова стратегия
- как да я усъвършенствате и приложите (включени са стратегии от интернет и guerrilla маркетинга)
- как да провеждате маркетингови проучвания и да базирате решенията си на финансови анализи и проучвания

И както казва самият Тръмп – "ако сте нямали късмета да се родите с маркетингов инстинкт, тази книга ще ви научи и ще ви направи стропроцентов маркетинг практик."

Ключови думи: Така го правят богатите, Умен маркетинг, Всички говорят за Америка, Успехът им вдъхновява

от Христов / дата: 21 апр 2009

Книгата не си заслужава парите. Чел съм почти всички преведени книги на Котлър и тази не може да им стъпи и на малкият пръст. Методите описани вътре са от зората на маркетинга и отдавна не са приложими. (повечето от тях)

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg