Маркетинг for Dummies

Автор: Крейг Смит, Алекс Хиъм

Коментари: 0

Издател AlexSoft
Брой страници 246
Година на издаване 2008
Корици меки
Език български
Тегло 729 грама
Размери 23x16
ISBN 9546561827
Баркод 9546561827
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Изборът на правилната меркетингова стратегия за увеличаване на вашите продажби не е задължително да причинява главоболие. Това ръководство ще ви помогне да намерите нови клиенти, както и да накарате старите да се връщат при вас отново и отново. От проучването на пазара и поразителните реклами за малко пари, до доходното обслужване на клиенти, вие ще се превърнете в умен маркетьор и ще развиете бизнеса си за "нула време".

Открийте как да:
- Разберете какво клиентите ви искат наистина.
- Изберете правилната меркетингова стратегия за вашия бизнес.
- Напишете практичен маркетингов план.
- Използвате онлайн маркетинг, връзки с обществеността и директна поща.
- Стоите на правилната страна на закона за защита на информацията.

За авторите:
Крейг Смит е редактор на Marketing - водещото списание за маркетинг професионалисти във Великобритания.
Алекзандър Хиъм е консултант, чиито клиенти включват много от Fortune 500 фирмите.

Ключови думи: Умен маркетинг, Време за любима книга

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]