Виктор Юго/ Клетниците. Ключът към класиката

Автор: Виктор Юго

Коментари: 0

Издател Труд
Брой страници 170
Година на издаване 2008
Корици меки
Език български
Тегло 175 грама
Размери 20x13
ISBN 9545286636
Баркод 9545286636
Категории Учебна литература, Учебници

Това е поредица от разработки на класически произведения по формулата: кратък и ясен преразказ на творбите и насочващ анализ. В отделни глави са разгледани литературните похвати, използвани от автора, и е направен обстоен анализ на основните персонажи.
"Клетниците" има многопластов сюжет и сложна композиция. В литературния хронотоп са въвлечени множество герои и техните съдби се преплитат по странни прийоми на съдбата. В това отношение произведението остава трудно разбираемо за съвременните читатели и именно за тази цел ние разработихме това помагало - да ви помогне в овладяването и разбирането на романа.
В поредицата вече можете да намерите "Под игото" на Вазов, "Тютюн" на Димдв, "Дон Кихот" на Сервантес, "Хамлет" на Шекспир, "Ад" на Данте, "Илиада" на Омир, а в дългосрочен план пред вас ще се разкрият: "Железният светилник" на Талев и много други.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

Виктор-Мари Юго (на фр.: Victor-Marie Hugo) е френски поет, белетрист, драматург, есеист, художник, държавник, политик, борец за човешки права и може би най-влиятелният представител на романтичното течение във Франция.

Във Франция авторитетът на Юго в литературата се основава на неговите поетични и драматични издания. Измежду томовете поезия особено висока критическа оценка се дава на Съзерцания и Легенда на вековете и Юго често е определян за най-великия френски поет. В България неговите най-добре познати произведения са „Клетниците“ („Les Mise'rables“) и „Парижката Света Богородица“ („Notre-Dame de Paris“).

Крайно консервативен в своята младост, по-късно той се ориентира към политическата левица. Той става страстен републиканец и със своята дейност изразява политическите и социалните проблеми и художествените тенденции на времето си.