Издател | Класика и стил |
Брой страници | 308 |
Година на издаване | 2007 |
Корици | твърди |
Език | български |
Тегло | 521 грама |
Размери | 22x14 |
ISBN | 9789549964820 |
Баркод | 9789549964820 |
Категории | Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги |
Какво е общото между най-великите организации в света? Те знаят, че най-ценният им капитал са техните служители и клиенти. Успешните компании са наясно с двата важни факта: хората първо са емоционални и едва след това рационални и затова служителите и клиентите трябва да бъдат емоционално ангажирани, за да достигне организацията пълния си потенциал. изследванията на "Галъп" не само потвърждават това, но разкриват и тайните на създаването и управлението на "емоционалната икономика", която осигурява изобилни възможности за вашия бизнес.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]