Световна мърчандайзинг енциклопедия

Автор: Д-р Грегъри А.Санд

Коментари: 0

Издател Лаков-Прес
Брой страници 416
Година на издаване 2006
Корици твърди
Език български
Тегло 758 грама
Размери 24x17
ISBN
Баркод
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Д-р Грегъри А. Санд е изпълнителен директор на консултанти по международен маркетинг GLOBALTEAM. Той е консултант по международен маркетинг с богат опит в областта на потребителските стоки. Благодарение на репутацията, която си е изгадил като новатор и като динамичен международен авторитет в сферата на мърчандайзинга, знанията му са търсени в целия свят. Обикновено той прекарва 11 месеца в годината в консултации за различни корпорации по цялото земно кълбо. На български език е издадена книгата му "Принципи на мърчандайзинга".

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]