В2В: Маркетинг и продажби

Автор: Невяна Кръстева

Коментари: 0

Издател Авангард-Прима
Брой страници 294
Година на издаване 2008
Корици меки
Език български
Тегло 384 грама
Размери 20x14
ISBN 9789543234271
Баркод 9789543234271
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Книгата "Маркетинг и продажби" изследва последователно основите на маркетинговата теория, същността на маркетинговата обкръжаваща среда и маркетинговите проучвания. Разглеждат се основните характеристики на класическия маркетингов микс. Особено внимание е отделено на интегрираните маркетингови комуникации. Изложени са принципите и етапите на продажбите и различните презентационни методи. Книгата е предназначена за широк кръг читатели - студенти, хора от бизнеса, търговци, които искат да задълбочат познанията си в областта.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]

Доц. Д-р по ик. Невяна Кръстева е члена Американската маркетингова асоциация и на Европейския съвет по мениджмънт. Доцент е по маркетинг и международен бизнес в СУ "Св. Климент Охридски" и в Нов български университет. Има издадени монографии, учебници и статии. Специализирала е в Русия, Австрия, Гърция, Дания, Япония, Израел и Унгария.