Издател | Авангард-Прима |
Брой страници | 294 |
Година на издаване | 2008 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 384 грама |
Размери | 20x14 |
ISBN | 9789543234271 |
Баркод | 9789543234271 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
Книгата "Маркетинг и продажби" изследва последователно основите на маркетинговата теория, същността на маркетинговата обкръжаваща среда и маркетинговите проучвания. Разглеждат се основните характеристики на класическия маркетингов микс. Особено внимание е отделено на интегрираните маркетингови комуникации. Изложени са принципите и етапите на продажбите и различните презентационни методи. Книгата е предназначена за широк кръг читатели - студенти, хора от бизнеса, търговци, които искат да задълбочат познанията си в областта.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]