Издател | Издателство Марица |
Брой страници | 194 |
Година на издаване | 2005 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 226 грама |
Размери | 15x21 |
ISBN | 9799549969275 |
Баркод | 9799549969275 |
Категории | Социология и политология, Хуманитарни науки, Книги |
Настоящата книга е първото изследване у нас по проблемте на имиджа в политиката и формирането на публични образи. В него са представени историята, характеристиките и техниките на модерния политически имидж, с помощта на които стари и нови политици се добират до властта. Разкрити са сложните механизми на взаимната връзка между политическия имидж и политическата реклама, без които е абсурдно да се мисли за изграждане на положителен имидж и спечелване на изборни победи.
На специален критичен анализ е подложена технологията на предизборната борба, както и манитпулацията, пропагандата и демагогията в избирателния процес. Не са подминати и десетките непозволени техники и компромати, така характерни за почти всички предизборни кампании.
В книгата са разгледани и някои дискусионни въпроси (например въпросът за политическата реклама), на които авторът е дал аргументирани отговори от позициите на политическия маркетинг като научна дисциплина.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]