Издател | ФорКом |
Брой страници | 272 |
Година на издаване | 2004 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 292 грама |
Размери | 20x14 |
ISBN | 9544641440 |
Баркод | 9544641440 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
Пред вас е преводът на второто издание на бестселъра за 2003 година. Игор Ман (директор по маркетинг на фирма Alcatel) продължава да споделя с читателите своя опит и дава неоценими съвети, необходими на всеки мениджър по маркетинг. Запазвайки достойнствата на първото издание и отчитайки недостатъците му, авторът е преработил и значително обогатил съдържанието на книгата, като е добавил глави, мисли и коментари.
С удоволствие препоръчваме тази полезна, весела и добра книга на всички мениджъри по маркетинг, предприемачи, ръководители на фирми и отдели, а също на студентите във висшите учебни заведения.
Отзиви към второто издание на руски език:
Настолна книга... както за мениджъра по маркетинг, който иска да стане по-ефективен, така и за ръководителя, които иска максимално да използва маркетинга в своята компания.
Игор Ларин директор по маркетинг, фирма IBM
Книгата, която държите в ръцете си, просто и убедително показва, какво е маркетинг и колко той е важен за всяка една компания. И което е най-удивителното, не е важно с какво се занимава вашата фирма и какви са нейните продукти, опитът от тази книга е практически приложим към всеки бизнес!
Константин Клайн директор по маркетинг, фирма XEROX
Ключови думи: Умен маркетинг, Голямото четене
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]