Благодаря :)
Издател | Авангард-Прима |
Брой страници | 144 |
Година на издаване | 2005 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 198 грама |
Размери | 20x14 |
ISBN | 9543230811 |
Баркод | 9543230811 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
Трите авторки, които Ви предлагат своята книга "Теория на маркетинга в туризма" бяха обединени от няколко предизвикателства, които се очертаха от случаен разговор в междучасие. Набързо разменените мисли се свеждаха до констатации за:
- липсата на подходящ достъпен учебник по теория на
маркетинга в туризма;
- заключението, че щом преподаваме такъв курс трябва да имаме куража и смелостта да предложим учебник, който да е едновременно съдържателен, но и кратък и ясен.
Така стартира проектът, резултатите от който са пред Вас. Нашите цели, поставени с тази книга са:
- да създадем интерес у студентите към изучаването на маркетинга в туризма;
- да очертаем рамката на основните аналитични инструменти, полезни в анализа на маркетинга в туризма.
Водещо за нас беше, че маркетинг и продажби в туризма се различават. Да продаваш е опитът да накараш потребителя да купи. Маркетингът е процесът на откриване на това какво потребителят желае да купи и след това да се произведе, комуникира и дистрибутира този желан продукт. Маркетингът, включително този в туризма, е преди всичко интелигентност, начин на мислене. Възможно е да не знаем отговорите на всички въпроси, но трябва да можем да идентифицираме въпросите, които трябва да зададем и пътя, по който трябва да търсим отговорите.
Авторките
Благодаря :)
Изданието е с изчерпан тираж. На този етап от страна на издателството не ни е предоставена информация за предстоящо допечатване.
Ще имали учебника в наличност?
Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]